1
Eerste contact via WhatsApp
Stuur een appje om het proces te starten. Dit is het eerste contactmoment met De Scooter Dokter.2
Scootergegevens doorsturen
Vermeld het merk, type en mankementen van de scooter. Geef ook eventuele gewenste reparaties aan.3
Locatie en contactgegevens doorgeven
Deel de locatie van de scooter, uw persoonlijke gegevens en het telefoonnummer van een contactpersoon als u zelf niet aanwezig bent.4
Afspraak alleen op locatie
De afspraak vindt uitsluitend op locatie plaats. de monteur komt dus bij u langs.5
Datum bepalen met klant
De datum van de afspraak wordt in overleg met u vastgesteld.6
Wij maken de planning de avond ervoor
De tijd van de afspraak wordt rond 19:00 uur de dag van tevoren doorgegeven. Kunt u die dag niet aanwezig zijn, laat het dan op tijd weten.7
Informatie via WhatsApp
Alle benodigde informatie ontvangt u via WhatsApp zodat alles duidelijk is.8
Monteur komt langs op locatie
De Scooter Dokter komt naar de opgegeven locatie. Indien mogelijk, brengt u de scooter zelf naar de bus. Blijf bereikbaar voor overleg over de aankomsttijd en tijdens de reparatie.9
Scooter ophalen en afronden
De Scooter Dokter belt wanneer de scooter opgehaald kan worden. Deze is dan direct klaar voor gebruik. Als er onderdelen besteld moeten worden, komt de scooter dokter meestal binnen 5 werkdagen terug om de reparatie af te ronden.