Skip to main content

Garantievoorwaarden

Garantieperiode

De garantieperiode bedraagt 4 weken, ingaand op de betaaldatum van de reparatie (datum op pinbon).
Problemen die na deze periode worden gemeld, vallen niet onder de garantie.

Voorwaarden voor garantie

  1. Gebrek direct na ontdekking melden.
  2. Klacht moet door De Scooter Dokter zelf onderzocht en opgelost worden.
  3. Reactietermijn:
    • Binnen servicegebied: afspraak binnen 7 werkdagen.
    • Buiten servicegebied: afspraak binnen 14 werkdagen.
  4. Na reparatie scooter direct testen en eventuele gebreken onmiddellijk melden.

Wel onder garantie

Zelfde probleem binnen 4 weken

  • Reparatie aan huis kosteloos.
  • Gebreken binnen 7 dagen na ontdekking gemeld via WhatsApp aan De Scooter Dokter
  • Eventuele extra handelingen of onderdelen die niet direct onder de oorspronkelijke reparatie vallen, zijn voor eigen rekening.

Geen garantie bij

  • Rijden zonder olie.
  • Normale slijtage.
  • Lekke band door scherp voorwerp.
  • Schade door vallen, uitglijden, weer of natuur.
  • Onzorgvuldig gebruik.
  • Schade door onmacht bij montage van onderdelen of tijdens het testen van de scooter, zoals bij bewegende of vastzittende onderdelen waarbij bouten afbreken.
  • Weinig of geen gebruik in garantieperiode.
  • Slecht onderhoud of slechte staat scooter.
  • Schade door zelf aangebrachte onderdelen/aanpassingen.
  • Reparatie door andere garage zonder toestemming.
  • Niet opvolgen reparatieadvies.
  • Mondelinge toezeggingen zonder schriftelijke bevestiging.